dijous, 14 de juny del 2012

PRÀCTICA 8: EXE LEARNING

EXE LEARNING
CREANT EL PROPI

Per començar s'ha pensant quines activitats hauríem de tindre en compte per crear les nostres activitats.

Havíem pensat que com ens agraden les llengües hauríem de fer-ho d'anglès.

I anem per feina! Hem triat unes quantes activitats que hem dissenyat nosaltres mateixes i que ens hem basat en el nostre aprenentatge de la llengua anglesa.

El conte que hem triat ha sigut tret d'ací i per tant les activitats han sigut creades al seu voltant del mateix.

Per crear l'activitat 1, hem utilitzat l'opció de ACTIVITAT que és la més simple . 



Per fer l'activitat 2, s'ha utiltizat la eina de "espais en blanc", per tant n'hi ha buits que els xiquets han d'omplir per completar la tasca.

Aquesta és una activitat simple, per conéixer les conceptes i afiançar els coneixements básics del Verb "To be". Aquesta activitat ha sigut feta per nosaltres, sense bibliografia. 


Per l'activitat 3, l'activitat 4 i tant com l'activitat 1, hem hagut de posar tots el arxius al DROPBOX perquè quan obríem les activitats en el nostre navegador podíem veure-las be. Però quan s'obríen en altre, no es podíen veure.

Per tant hem creat la mateixa ruta perquè tant el programari com les eines emprades, seguiren la mateixa ruta i així ja podríem treballar amb totes les eines i amb el programari sense tindre cap problema.

Aquesta activitat és del vertader o fals que s'ha creat amb el "e-Device" del mateix nom.



Per últim ja hem treballat amb les eines i amb hem deixat l'inserció de videos per tancar les activitats i aquí hem inserit un video perquè els xiquets puguen cantar i a la mateixa vegada, ballar i ficar l'atenció ! 

Està dissenyada perquè els xiquets a més a més d'aprendre, també utilitzen la música com mitjan d' estímul, ja que com diu "Stephan Koelsch" : " Som essers musicals

Per supost en aquesta activitat hem utilitzat el "e-device" de "elecció múltiple".


Com a conclusió hem de dir que hem triat aquestes activitats per a xiquets de primer cicle i també potser per xiquets de segon cicle, ja que són básiques i mai esta de més saber-les.

Per concloure amb els pensaments, hem de dir que ha sigut molt gratificant poder triar aquestes tipus d'activitas perquè les hem "provat" amb algunes xiquets i els ha agradat molt i volien més!