PASTOR, ROBERTO
VICENTE, ANTONIO
CURRICULUM, TIC I EDUCACIÓ PRIMÀRIA
Aquest power tracta sobre un anàlisi de les tecnològies de la informació i de la comunicació incloses al curriculum dels i les alumnes d´Educació Primària.
És pretén aconseguir una idea de l´actualitat tecnològica a l´escola.
I també, s´hauria de fer avaluacions de nivell tecnològic tant a alumnes com a professors.
PALOMARES, IRENE
PLANO, SONIA
COMPETÈNCIES DIGITALS DEL PROFESSORAT
Són competències relacionades amb l'ús de les TIC.
Les TIC tenen moltes aplicacions innovadores en els àmbits de la nostra societat. El coneiximent i aprofitament personal i professional dels serveis que proporciona Internet és el més rellevant per als formadors. No hem d´oblidar la resta de les competències bàsiques en TIC, que necessita tot ciutadà, com les competències TIC específiques del seua camp.
VEGA, ESPERANZA
SANTOS, MARINA
DROPBOX
És una eina imprescindible per al treball tant a l´aula com a classe.
És un sistema per a l´emmagatzematge de la informació molt senzill per a l´alumnat.
També té una fàcil accesibilitat des de qualsevol lloc.
Dona la possibilitat de cooperar amb la resta de companys o amics.
I finalment, apropa als xiquets a l´ús de les TIC.
PÉREZ, THALIA
RIPOLL, MARLEN
B-LEARNING
És un procés docent semipresencial.
En el context de classe, introduint en el desenvolupament de la mateixa, activitats que requerixen suport electrònic, aprofitem avantatges de classes presencials i la interacció dels alumnes.
A través d´un procés educatiu semipresencial, on els alumnes assisteixen a classe i treballen des de casa a través de suports virtuals.