dijous, 15 de març del 2012

SEGONA SESSIÓ D´EXPOSICIONS




RODRÍGUEZ REIG, VIRGINIA
SÁNCHEZ VALDÉS, TERESA

LES TIC EN LA NOSTRA SOCIETAT

Les nostres companyes ens parla de les noves tecnologies que hi ha a la nostra societat, com pugues ser els mòbils, internet, els ordenadors, les pissarres digitals, les ipods, els videojocs... 

Per altra banda, fan una comparació amb allò que solament teníem abans com el correu a domicili, la televisió, els parcs, els llibres, el periòdic,.. 

Finalment, ens fan una comparativa i els avantatges i desavantatges d´unes i altres. 

Jo pense que tot amb coneiximent pot ser utilitzat i sempre pensant d´una forma educativa per als xiquets. 


RÓDENAS ROSELLÓ, RAQUEL
TREMIÑO ALBALADEJO, ADRIÁN

EDUCACIÓ I INNOVACIÓ A ESPANYA: EXPERIÈNCIES EDUCATIVES A LES AULES DE PRIMÀRIA. 

Aquesta exposició tracta sobre la introducció de les TIC en el sistema educatiu, de com cercar i compartir experiències amb les TICI, de comparar i extraure idees rellevants del projectes i de donar una consciència de la importància d´aquestes.

Per això, hi ha que ajustar-se a una nova forma d´educar, canviar la metodologia i innovar, també treballar conjuntament amb l´alumnat, i sobretot, hem de compartir i col·laborar en les tasques.




MÁS TOMAS, INMACULADA
PÉREZ GONZÁLEZ, ROBERTO C.

E- LEARNING

Són uns processos d´ensenyament-aprenentatge a través d´internet. L´alumne passa a ser el centre de la formació. Ací hi ha una ajuda a través de tutors, i per supost, hi ha una separació física entre professorat i estudiants.

El e-learning és una excel·lent modalitat d´ensenyament a distància. No substitueix a l´ensenyament presencial i permet l´accés a la formació i educació dels sectors socials menys afavorits.


RUIZ ANTÓN, MARIA PILAR
MAZÓN GARCÍA, ANABEL

TIC I NEE 

Una de les tasques dels mestres és l'actualització 
permanent en continguts i noves eines didàctiques. 
Des de fa uns anys, els col·legis compten amb l'ús d'eines informàtiques que permeten un abordatge diferent dels objectius educatius. 

D´altra banda, en els centres educatius ens trobem amb alumnes diversos, amb necessitats diferents.El mestre ha de buscar recursos que s´adequen a les mateixes i que resulten el més motivadors i atractius possibles per a ells.

Avui dia en l´àmbit de la discapacitat les TIC han adquirit una gran rellevància, ja que per mitjà de programes i dispositius, persones amb dificultats en l´aprenentatge i en la comunicació han aconseguir avançar i expresar-se de tal manera que aconsegueixen el seu major potencial.