divendres, 16 de març del 2012

TERCERA SESSIÓ D´EXPOSICIONS

ROJO, MARCELA
SOTO, NATALIA 


MI EXPOSICIÓ: COMPARATIVA E-LEARNING I B-LEARNING 
  

AULES TIC I AULES SENSE TIC


A les aules tradicionals hi ha poc coneiximient de les tecnologies, menor col·laboració, utilització del llibre, poca motivació, individualisme,...Mentre que les aules amb TIC hi ha cooperativitat, diferent creativitat, major motivació, participació activa, molta informació...

Peró com tot, té una part positiva i una altra negativa.



MICÓ, MIRIAM
VALDÉS, SOFIA

EXPERIÈNCIES D´INNOVACIÓ DIDÀCTICA EN EDUCACIÓ PRIMÀRIA
En diferents països podem observar les diferents recursos que hi ha. Per exemple: a l´Àfrica són mínims en tots els aspectes i a Espanya, l´excés de material i els recursos del que disponem són tantes que no valorem el que tenim, ni nosaltres ni els xiquets, en aquest cas, a l´escola.

Avui dia ja disponem fins i tot de pisarres digitals, projectors, wifi. Aleshores, amb altres països de la Comunitat Europea estem sota la mitjana. La cosa està en fer bones reparticions i equilibrar les TIC.




VERDÚ, SARA 
PASTOR, ANNA


Factors a tenir en compte per una bona integració de les TIC en els centres educatius

Per una banda, hem de tenir en compte les infraestructures físiques com: recursos tecnològiques, disponibilitat d´ordinadors, pissarra digital, catalogat,...

Per altra banda, també hem de comptar amb els programes i altres recursos educatius, la coordinació tècnico-pedagògica, la formació i motivació del professorat,i per últim, la integració en els processos de gestió del centre.